Kerékpárral Szlovéniában

Egy Szlovéniában tekergő kerékpártúra élményeit szeretném itt megosztani Veletek szöveges, képes, térképes formában.

Friss topikok

  • Anita Bene: Szia! Érdeklődnék, bicikli pedál +cipő a repülő utasterébe felvihető? A helyszínen akarok biciklit... (2018.05.26. 08:26) Hogyan szállítsuk kerékpárunkat repülőn?
  • amancich: "valami nagy csata volt errefele, talan a 2. VH-ban, nem tudom, javitson ki valaki, ha rosszul iro... (2011.02.07. 20:56) Megerkezünk Olaszországba
  • policecars: Köszi szépen, nagyon jól esett olvasni, részben hasonló útvonalat jártunk be mi is augusztusban, c... (2008.09.12. 13:46) A vége – konklúzió – összefoglaló
  • cmut01: Sok szerencsét az úthoz.Párom fiam és én idén másodszor tekertünk át a gyönyörűséges Szlovénián.Ez... (2008.08.17. 13:47) A bringák

HTML

Utazás Monfalcone-ba

Reggel 8 körül keltünk, három óránk volt összekészülni, és elhagyni a kempinget, 11-ig kellett kijelentkeznünk. Kényelmesen megreggeliztünk a sátor mellett, két krémlevest főztünk meg. A többi 4-5 megmaradt, hazavisszük, madárlátta zacskós levesek, jók lesznek a következő túrára. Lezuhanyoztunk, majd összepakoltunk, és elkezdtük a tegnap 2 Euróért vásárolt 4 darabos budipapirral ledörzsölni a sátorra ragadt enyvdarabokat. Ugyanis felettünk a fenyőfák ragadós könnycseppeket ejtegettek rá. Táborbontás közben eleredt az eső, amit én el sem akartam hinni. Mindenesetre belehúztunk a pakolásba, és pár perc után minden csomag egy kupacba volt – az eső pedig elállt. Elmentem még zuhanyozni én is Viola után, majd utoljára felmálháztuk a két kerékpárt. Kifizettem kártyáról az 56 Eurót a két estés itt-tartózkodásunkért, és csodálkozva tapasztaltam, hogy nem csak egy magyar kolléganő dolgozik a Sistiana kempingben. És mindegyikőjük azzal a repülőjárattal utazik, amivel mi is haza fogunk menni holnap reggel.
Monfalcone felé lejtett az út, hamar megérkeztünk, és betértünk egy Sparba vásárolni. Nem tudtam megállni egy utolsó, igazi President Brie sajtot egy vagyonért. Nekem is lehetnek gyengéim :) Viola most viszont ismét szemfüles volt, a sajt áráért egy kész grillcsirkére is benevezünk, állítólag úgy faltam, mintha egy ősember, aki először eszik sült húst. Hát én sem ettem egy ideje, és tányérunk, meg villánk sem volt. A köret pedig olcsó bagett volt.
Amíg Viola vásárolt, egy kedves idős néni akadályozott meg a naplóírásban, nem zavarta hogy nem tudok olaszul, beszélt, és beszélt, és kérdezett, amire tudtam válaszoltam, a mosolyát értettem, és azt is, hogy Bella Budapest. :) Kedvesek ezek az olaszok. Hiába a hőség, hiába a tömeg, és a drágaság, Olaszország azért még egy nagyon jó hely, csak nekem Szlovénia után annyira nem feküdt, én inkább a hegyek szerelmese vagyok.
Monfalcone központjában találtunk egy 1 Eurós boltot, és bent a polcain… Na mit, na mit?!? Vastag celluxot! 1 Euróért bizony! Innen még néhány kilométer volt a repülőtér, ahol a parkolóban máris kiszúrtam egy konténerben rengeteg kartonpapírt. Nem lesz itt gond a kerékpárok csomagolásával. Bent a váróban leültünk, szusszantunk egy nagyot, majd nekiálltam szétszedni az egyik bringák. Pontosabban csak nekiálltam volna, de Viola elkezdett aggódni, kérdezte, hogy hogyan fogjuk elhagyni a repteret, ha esetleg nem maradhatunk idebent éjjelre. Az utolsó repülő 23 körül érkezett, és az első 6 után szállt fel, ebből gondoltam, hogy a reptér éjszakára valószínű bezár. Elkezdtem kérdezősködni, 2-3 hop után a reptéri biztonságiakhoz irányitottak, akik azt mondták, bár a reptér 0-tól 5-ig zárva, de ha van igazolványunk, és tudjuk igazolni azt is, hogy holnap reggel megy a gépünk, akkor maradhatunk éjjel idebent a váróban, és a bringák is. Juhééé, boldogság! Örömömben kitekertem a parkolóban lévő konténerhez egy marék pókkal, és felfogtam a csomagtartómra egy tucat összehajtogatott kartondobozt. Majd nekiálltunk a bringák összecsomagásához. Ami megér egy külön fejezetet, ezért nyitok egy „Hogyan csomagoljuk be a kerékpárunkat a repülőútra?” című bejegyzést.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekparral-szloveniaban.blog.hu/api/trackback/id/tr83631243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása