Kerékpárral Szlovéniában

Egy Szlovéniában tekergő kerékpártúra élményeit szeretném itt megosztani Veletek szöveges, képes, térképes formában.

Friss topikok

  • Anita Bene: Szia! Érdeklődnék, bicikli pedál +cipő a repülő utasterébe felvihető? A helyszínen akarok biciklit... (2018.05.26. 08:26) Hogyan szállítsuk kerékpárunkat repülőn?
  • amancich: "valami nagy csata volt errefele, talan a 2. VH-ban, nem tudom, javitson ki valaki, ha rosszul iro... (2011.02.07. 20:56) Megerkezünk Olaszországba
  • policecars: Köszi szépen, nagyon jól esett olvasni, részben hasonló útvonalat jártunk be mi is augusztusban, c... (2008.09.12. 13:46) A vége – konklúzió – összefoglaló
  • cmut01: Sok szerencsét az úthoz.Párom fiam és én idén másodszor tekertünk át a gyönyörűséges Szlovénián.Ez... (2008.08.17. 13:47) A bringák

HTML

A vonaton Ljubljana felé

Telefont toltok a vonaton!!! :))) Nagyon komoly! Az elobb meg almos voltam a sortol, de ettol felebredtem. Iszonyat kemeny ez a vonat, hatalmas tisztasag van, legkondi, etkezokocsi, tiszta mosdok (mar amelyik - Viola), ja, es bringaszallito hely az alig van. Ugyan lattunk egy kampot, de a mi bringaink mar csak a vonat legvegeben fertek el. Egy masikat pedig betoltak egy fakkba. Mondjuk ez a vonat is felig-meddig biztos, hogy osztrak, azert ilyen tipp-topp minden.
Na de visszaterve Mariborra, mert meg nem fejeztem be az elobb. Szoval megreggeliztunk, kozben mar azt is megneztem a terkepemen, hogy hol: Synagogue and Jewel tower. A toronyban epp valami portre kiallitas volt, de epp hogy csak beneztem, eleg is volt belole.
Eves utan a Vertrinjska utcaban indultunk el folfele, ahol Viola egybol kiszurt egy 100 Forintos, vagyis inkabb 1 Euros boltot. Bement es jol elvolt vagy 10 percig. En kozben wifit kerestem, es vegre talaltam is. Sajnos amikor a blog.hu adminfeluleten a PUBLIKAL gombra kattintottam, a telefon bongeszoje a kovetkezo hibauzenetet dobta vissza: nem vegrehajthato! Hat, ezt nem teszteltem ki elegge otthon. Igy marad majd a Gmail es a kedves batyam, akinek ha lesz ideje, es kedve, felkuldi a kerekparral-szloveniaban.blog.hu-ra amit en itt osszeirok. De ha nem, akkor majd en otthon :) Annyi idom mar nem maradt, hogy e-mailt is irjak, mert Viola kozben vegzett a vasarlassal. Azt persze meg nem mutatta meg, mit is vett... Pedig kivancsi vagyok! Most itt olvassa mellettem az ujsagot, amit tegnap szereztunk az informacional. Angol nyelvu, Slovenia Times, juliusi szam.
A vasarlas utan meg tettunk egy kort a "Cathedral" fele - bar Viola szerint annak kicsit gyenge -, majd vissza a setaloutcakon Mestni Grad, azaz valami muzeum fele, vegul fel a Mestni Parkba. Van egy sejtesem, hogy ennek a Mestni szonak a jelentese "nemzeti" :) Majd palyaudvar, jegyvasarlas, lepcson bringat a peronra felcipeles, ebben megfaradas, sor-kavezas. Nem ertem, miert csak az egyik iranyba (nekunk most lefele...) tudtak megoldani, hogy ne kelljen lepcsozni a kerekparokkal / kerekesszekkel. Pedig a vonat mar nagyon "europai". Ja, es irt Matij, hogy 19:30-kor talalkozzunk Ljubljanaban. Na alszom, mert mindjart jon a kovetkezo faraszto varosnezes... Rosszabb, mint egesz nap tekerni! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekparral-szloveniaban.blog.hu/api/trackback/id/tr45626285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása