Kerékpárral Szlovéniában

Egy Szlovéniában tekergő kerékpártúra élményeit szeretném itt megosztani Veletek szöveges, képes, térképes formában.

Friss topikok

  • Anita Bene: Szia! Érdeklődnék, bicikli pedál +cipő a repülő utasterébe felvihető? A helyszínen akarok biciklit... (2018.05.26. 08:26) Hogyan szállítsuk kerékpárunkat repülőn?
  • amancich: "valami nagy csata volt errefele, talan a 2. VH-ban, nem tudom, javitson ki valaki, ha rosszul iro... (2011.02.07. 20:56) Megerkezünk Olaszországba
  • policecars: Köszi szépen, nagyon jól esett olvasni, részben hasonló útvonalat jártunk be mi is augusztusban, c... (2008.09.12. 13:46) A vége – konklúzió – összefoglaló
  • cmut01: Sok szerencsét az úthoz.Párom fiam és én idén másodszor tekertünk át a gyönyörűséges Szlovénián.Ez... (2008.08.17. 13:47) A bringák

HTML

A napsütötte Szentgotthárdon

Tényleg elállt az eső, mire Szentgotthárdra értünk, már derűs volt az idő. A bukósisakokról teljesen megfeledkeztem, leszállásnál kezdtem el keresni őket, le voltak téve az egyik ajtó tövébe, egész út alatt rájuk se néztem. De most megvannak és ez a lényeg.
Miután összepakoltunk, és kigurultunk az állomástól, megkérdeztem egy öregurat, merre is van nyitva ábécé, teszkó, vagy akármi, ahol lehet kapni Unicumot. Na jó, nem így kérdeztem… :) Találtunk egy Plus-t, lekötöttük a bringákat, és bementünk vásásrolni. Viola vett banánt, narancselvet, joghurtot, és zsömlét, én két helyi típusú túró rudit, egy két deciliteres bállont, azaz egy kis üveg Unicumot Matija-nak, egy tea granulátumot. Összesen 1600-at fizettem, úgy, hogy még Viola narancslevét is én vettem, elvégre én hagytam otthon a hűtőben a másikat.
Matija közben írt sms-t, hogy holnap bringázik, és 22:35-kor ér vissza a vonatja, találkozzunk ekkor a pályaudvaron, ha már vasárnap megérkezünk Ljubljana-ba. Visszaírtam, hogy „Ok, enjoy the Ride!”
Mivel egy fogak nélküli, de annál kedvesebb bácsika hallga, hogy mit beszélünk, kérés nélkül útbaigazítot minket, rögtön tudtuk merre kell Szlovénia felé indulni Szentgotthárdról.

 

Szólj hozzá!

Címkék: vásárlás szentgotthárd matija

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekparral-szloveniaban.blog.hu/api/trackback/id/tr44626274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása