Kerékpárral Szlovéniában

Egy Szlovéniában tekergő kerékpártúra élményeit szeretném itt megosztani Veletek szöveges, képes, térképes formában.

Friss topikok

  • Anita Bene: Szia! Érdeklődnék, bicikli pedál +cipő a repülő utasterébe felvihető? A helyszínen akarok biciklit... (2018.05.26. 08:26) Hogyan szállítsuk kerékpárunkat repülőn?
  • amancich: "valami nagy csata volt errefele, talan a 2. VH-ban, nem tudom, javitson ki valaki, ha rosszul iro... (2011.02.07. 20:56) Megerkezünk Olaszországba
  • policecars: Köszi szépen, nagyon jól esett olvasni, részben hasonló útvonalat jártunk be mi is augusztusban, c... (2008.09.12. 13:46) A vége – konklúzió – összefoglaló
  • cmut01: Sok szerencsét az úthoz.Párom fiam és én idén másodszor tekertünk át a gyönyörűséges Szlovénián.Ez... (2008.08.17. 13:47) A bringák

HTML

A puding próbája...

...a tekerés! :) A tegnap esti lébecolás Viola drótszamarával nem volt elég, ezért úgy döntöttem, ma is meg kell még ülni a lovat, hogy megbizonyosodjunk róla, biztosan készen áll-e az útra.
Bepakoltam a hátizsákba inget, nadrágot, és mindent ami kell a munkába - és a kerékpárszereléshez -, majd felpattantam a gépre. Remekül gurul, nagyon jó ez a "slickgumi", iszonyatosan jól megy vele a gép. A szarv is tetszik, bár útközben belegondoltam, az én bringámra mégsem fogom feltenni, mert a tükörrel nem férnek össze. Ha választani kell, most inkább marad a tükör.
A Népligetnél annyira máshol járt a fejem, hogy majdnem lekanyarodtam az iskolám felé. Pedig sajnos már jóideje végeztem. Hiába, szívem szerint még suliba járnék. De azok az idők már elmúltak.
Útközben a Hungária körút környékén meg kellett, hogy állapítsam, hogy Budapest nem sokban különbözik a balkántól. Na de mindjárt kész az M0, talán utána majd lehet levegőt is kapni arrafelé...
A munkahelyen még gyorsan állítgattam ezt-azt a kormányon, megigazítottam rajta a dolgokat, most jobban elférni. Szinte irigylem Violát, szuper kis bringája lett. És a kilométer óra is pontos, 17km-en 100 métert tért el a Gpsiestől:
 

Nade most toljuk tovább azt a bizonyos szekeret.

Szólj hozzá!

Címkék: előzmények kerékpárok

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekparral-szloveniaban.blog.hu/api/trackback/id/tr79606757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása