Kerékpárral Szlovéniában

Egy Szlovéniában tekergő kerékpártúra élményeit szeretném itt megosztani Veletek szöveges, képes, térképes formában.

Friss topikok

  • Anita Bene: Szia! Érdeklődnék, bicikli pedál +cipő a repülő utasterébe felvihető? A helyszínen akarok biciklit... (2018.05.26. 08:26) Hogyan szállítsuk kerékpárunkat repülőn?
  • amancich: "valami nagy csata volt errefele, talan a 2. VH-ban, nem tudom, javitson ki valaki, ha rosszul iro... (2011.02.07. 20:56) Megerkezünk Olaszországba
  • policecars: Köszi szépen, nagyon jól esett olvasni, részben hasonló útvonalat jártunk be mi is augusztusban, c... (2008.09.12. 13:46) A vége – konklúzió – összefoglaló
  • cmut01: Sok szerencsét az úthoz.Párom fiam és én idén másodszor tekertünk át a gyönyörűséges Szlovénián.Ez... (2008.08.17. 13:47) A bringák

HTML

Kranjska Gorában

Elallt az eso vegre. Meg a nap is kisut neha, ennek nagyon kell orulni, talan meg kilatasunk is lesz a hagobol. Meg Kranjska Goraban vesztegelunk, pedig mar 11 ora. 8 korul keltunk, osszeramoltunk a szallodaban, lepakoltunk a bringakhoz, felmalhaztuk oket, majd fizettem. Tenyleg 40 Euro volt a szallasunk. Kicsit szemerkelt az eso, ezert visszavettuk a meg nedves dzsekiket. Epphogy esett, de esett. Megkerdeztem a recepciost, merre talalunk Merkatort, es bankautomatat. Nincsenek messze, es iranyban van a hago fele, ez remek. Odahajtottunk, vettem ki penzt, lelancoltuk a bringakat, es bementunk. A szokasos reggelit vettuk, plusz Violanak egy uveg olivabogyot, ez az agyik gyengeje. A masik az, hogy mire en is kiertem a kozertbol, o mar egy masik boltban volt, es ruhakat nezett... Ereztem, hogy baj lesz ebbol a textil diskontbol, tul kozel volt, es most tessek, kesz a baj. Viola majd fel orat bent volt, mar megint nem az utra koncentralt, persze nincs igazam, mert odahaza ilyen ruhak 10000-be kerulnek, es nem is kapni ilyen hosszut, raadasul itt meg csak 1 Euro. En viszont addig szetfagyok a vizes lastexben. Mert a szallason felvettem Viola tegnap szetazott lastexet, es cipojet (egy a meretunk), hogy megszaradjon rajtam. O pedig az en lastexemet, es a cipomet, mert ezek eddig zacsiban voltak, vagysi teljesen szarazak. Na mindegy, itt egy kicsit haragudtam Violara, hogy megint mi a feneert kell ruhat vasarolni, amikor nem ezert jottunk ide, megint nem arra koncentral, amire kene: az utra. En kozben osszepakoltam, es megreggeliztem, mialatt o vasarolt negy ruhadarabot 1-1 Euroert. Egy kis pluszteher a hagora... :) Persze en cipelem.
Most itt ulunk a Jasna-to partjan, ez kicsit feljebb van a varostol a hago fele. Gyonyoru a kilatas innen a hegyekre,

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekparral-szloveniaban.blog.hu/api/trackback/id/tr83626298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása